Thursday 27 December 2012

My Happy Vacation (Part 2)

Haiii !!!! ^_^
Semalam saya dah cakap kan saya nak sambung cerita now dah part 2 macam boleh sampai Part 3 jeeee hehehe Bukan pemandangan yang cantik sahaja di PullMan Hotel ada banyak activity hahaha maksud saya kalau bosan nak relax ahahah dia dah sediakan GameRoom tapi masa saya kat dalam game room saya terlupa bawak camera sebab saya tengah seronok bermain table pool bersama adik saya hahahah Seronok tau :D Selain itu, ada lagiii ada tempat Karoake tapi saya taknak join cam bosan jee malas nak memekak pagi-pagi hahahaha Sekiranya betul-betul bosan nak nikmati pemandangan yang cantik di situ sudah disediakan basikal so boleh sewa tapi kalau nak bayar masa check out baru bayar hehehe Saya suka facilities dia TERBAIK!!! maklumlah International Hotel hehehe :3 pastu dekat situ ada gym , swimming pool dan sebagainya alaaa macam biasa kalau 5 or 4 star mesti ada Swimming Pool :)
Ini gambar adek saya di depan dan sepupu saya di belakang hahaha seronok sangat dapat bawak basikal tuh hahah :D
Diorang racing lak haish macam-macam huhu :3
Semasa saya dan adik-adik saya berseronok bermain basikal ayah saya pula mengambil peluang menangkap gambar-gambar bangunan di dalam hotel itu hahah Architecture dia cantik banyak diilhamkan dari luar negar, hahaha Kali nih lihatlah bakat yang luar biasa oleh ayah saya VERY AWESOME :D
Sebentar yeee :3


 Okay ini gambar permulaan heheheh
okay sebentar lagi I will show you how awesome Architecture Photography that was taken by my father heheh







Saya suke gambar ini hehehe :)



  
Alright, bangunan ini, architecture dia dinamakan RAFFLESIA WING 
yee kotttt hahah sebab masa itu gambar dia tak tersusun dalam camera haha Sorry kalau salah information :3
Kalau gambar yang bawah-bawah nih tak tau nama dia ape hahah tapi CANTIK (Y)






Jam UNIK heheh IDK ape name jam tuh hahahaha










hehehe finally, semua Architecture Photography telah dibentangkan di dlam blog ini lawakan? :D 
Sorry kinda boring right ? hahaha Bila baca balik cam bosan jeee haha My badddd :3
Gambar nih semua ayah saya yang snap apabila saya check gambar-gambar yang ayah saya ambil, saya speechless memang cantik hahaha rupa-rupanya bakat saya datang dari darah daging ayah saya haha berbakat ke saya ? haha saya minat jeee hehehe tapi kalau betul yelah kott hehe :3
My architecture photography will be in next post hahah tunggulah :3
Okay, sampai disini sahaja yang saya ingin beritahu
Terima Kasih kerana sudi membaca dari Part 1 hingga ke Part 2 dan kerana sudi menuggu part 2 hehe
Lastly, I have to hand off 
-THE END-
Peace be upon to you

No comments:

Post a Comment